Roberts moeder heeft zich uitgesproken! Het huwelijksaanzoek werd afgewezen.
Wie de klok een paar weken terugdraait kan het zich bijna niet voorstellen. Met een complete explosie kwam er een einde aan de relatie tussen Roxy en Robert. Het was over en uit, maar niet voor lang. De twee zijn nu even uit de loods en hebben elkaar weer helemaal gevonden. Sterker nog, ze hebben opnieuw ‘officieel’ verkering.

Afstand genomen
Bij Shownieuws vertelt Roxy hoe het zit én waarom ze een nieuwe poging gaan wagen. “Ondanks dat we in het programma wel onze dingetjes hadden was er wel altijd sprake geweest van heel veel liefde tussen ons. Toen de bom barstte hebben we besloten om allebei een beetje afstand van elkaar te nemen.”

Houvast voor elkaar
Maar van echte afstand was geen sprake. Bij het afscheid na de knock-outs stonden ze hand in hand. “In de loods merkten we dat we toch wel weer snel naar elkaar toegroeiden. We zijn samen naar buiten gegaan en zijn echt een houvast voor elkaar. Dat is heel snel weer terug gegroeid.” Voor Roxy is niet alles goed verlopen, zo heeft ze door toedoen van De Bondgenoten geen contact met haar opa.




