Robert heeft zijn vriendin opnieuw ten huwelijk gevraagd! Maar dit keer is het antwoord anders.

Roxy en Robert verlieten vorige week samen de loods van De Bondgenoten. Tijdens de spelshow kregen ze een relatie, maar werd die vervolgens ook weer verbroken na de zoveelste ruzie.

Verkering

Nu hebben ze elkaar echter opnieuw in de armen gesloten: Roxy en Robert hebben weer ‘verkering’, zo melden ze via hun socials. Onlangs kondigde Robert al aan dat hij zijn geliefde opnieuw wou gaan vragen, nu is dat dus gebeurd. En Roxy zei volmondig ‘ja’!

Stempel op geplakt

Eerder vertelde Robert nog: “Ik heb Roxy zeker gemist en ga haar zeker ophalen, samen met haar familie. Daarna gaan we lekker een drankje doen samen en dan wordt alles weer vervolgd.” Er was op dat moment ‘geen stempel op geplakt’, maar nu is dat dus alsnog (opnieuw) gedaan. Van harte gefeliciteerd!

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker