Drie botsingen brengen Valentijne in gevaar! “Overweeg een rode kaart”

Zelden zijn kijkers van De Bondgenoten zo snel uitgekeken op een nieuwe bewoner. Helemaal nieuw mag je Valentijne niet noemen, maar na amper een week wordt ze door velen het liefst direct weer naar huis gestuurd.

Intimiderend gedrag

Want inmiddels heeft ze al drie grote aanvaringen gehad. Begon dat met Bonnie, daarna was Milan de sjaak en ditmaal Anouk. Het ergste daarbij… ze was zelf helemaal geen onderdeel van de discussie. Jordy had met intimiderend gedrag een aanvaring met Diederik en Anouk. Maar het was daarna Valentijne die het hoogste woord had en Anouk de les ging lezen.

Rotte vis

Kijkers van De Bondgenoten vragen dan ook om een gele kaart. Anouk werd voor rotte vis uitgemaakt en de hele houding van Valentijne is verre van een voorbeeldfunctie. Ze vinden dan ook dat Valentijne een gele kaart moet ontvangen. En daarnaast zien velen haar het liefst zo snel mogelijk weer vertrekken.

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker