De situatie tussen Salar en Mercedes’ vader is gespannen geworden! De relatie is nog steeds…

Salar vertrok vorige week uit De Bondgenoten, toch vooral in een poging om zijn ‘relatie’ met Mercedes te redden. In gesprek met het blad LINDA geeft Salar nu een update.

Salar over Mercedes

Tijdens haar laatste bezoekje dropte Mercedes een flinke bom door te vertellen dat ze steeds minder was gaan voelen. Dat is nu weer op de weg terug omhoog, zegt Salar. “Het gevoel is weer zoals het in de loods ook was. Het is gewoon heel erg fijn om samen te zijn. We gaan nu op ons eigen tempo uitvogelen hoe onze relatie zich gaat ontwikkelen, zonder camera’s erbij. Wij zijn zelf ook benieuwd of het gevoel hetzelfde blijft buiten De Bondgenoten. Maar tot nu toe voelt het alsof er niets veranderd is. We zien wel waar het schip strandt.” Zo ok tussen Salar en de vader van Meredes.

Salar heeft zaadje gepland voor duivels plan in nieuwe finale De Bondgenoten  - LoveReality

Toekomstplannen

“Als zij had gezegd dat het goed met haar ging en ik me geen zorgen hoefde te maken, was het misschien wel anders gelopen. Maar ze zat huilend bij mij op de bank. Het voelde egoïstisch om langer te blijven.” In de toekomst wil Salar graag lekker actief blijven op het wereldwijde web, en misschien ook wel op de tv. “Ik ga rustig aan doen en alles laten landen. Ik heb echt genoten van dit avontuur, dus daar kijk ik met veel plezier op terug.”

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker