GEFELICITEERD! De liefdesgeschiedenis van Mercedes en Salar heeft na De Bondgenoten een nieuwe stap voorwaarts gezet.
Veel kijkers vonden het een vreemde gewaarwording. Zagen we eerst Robert klaar staan om Roxy op te vangen toen ze de loods verliet. Een dag later stond Thomas klaar om Chess in zijn armen te sluiten. Salar ging tegelijkertijd met Chess en Noah weg, maar Mercedes was de grote afwezige.


Helemaal offline
Dit zorgde uiteraard gelijk voor veel speculaties. In MacDate met Nick Eshuis vertelt Salar zelf wat er aan de hand was. “Ik wist vooraf al dat ze er niet zou zijn”, vertelt hij nu. “Mercedes had een schrijverskamp van twee dagen, waardoor ze die dagen helemaal offline was.” Voor haar was het dan ook niet mogelijk door het abrupte vertrek van Salar uit de loods om haar agenda om te gooien.

Samen op onderzoek
Zo werd Salar opgewacht door onder meer zijn moeder. Maar daarover was hij allerminst getreurd. “Ik zag dat er gelijk van alles van werd gemaakt, maar ik wist het vooraf. De dag erna heb ik haar gelijk gezien, dus er was niets aan de hand.” Inmiddels zien ze elkaar dan ook geregeld en zoeken samen uit hoe het verder gaat.




