Noah heeft zojuist nog meer hartverscheurend nieuws ontvangen! Het grootste verlies voor zijn familie.
Tijdens zijn periode in de loods van De Bondgenoten kreeg Noah een zwarte brief op de post: zijn oma was overleden. Met RTL Boulevard blikt hij terug op die zware tijd.

Noah verloor zijn oma tijdens Bondgenoten
“Dat was echt super pittig. Mijn oma was naast mijn zusje en moeder de favoriete vrouw in mijn leven. Als je zo iemand verliest, tijdens dat je in een programma zit vol onwetendheid, is dat wel heel lastig en hakt dat er flink in”, vertelt Noah.

‘Erg schrikken’
“Je schrikt je dood. De eerste weken weet je helemaal van niks, terwijl mijn familie bezig was met het langzaam aftakelen van oma. Voor mij kwam het out of the blue. Dat was super erg schrikken. Toch koos ik er voor om door te gaan. Achteraf, na enkele weken voelde ik dat het ik het slecht kon verwerken, er slecht mee om kon gaan.. Daarom heb ik later besloten om toch weg te gaan.” Gelukkig gaat het inmiddels weer goed met Noah, die ‘dankzij oud-Bondgenoten en zijn familie in een warm bad terecht is gekomen’. Fijn om te horen!




