DE WAARHEID KOMT AAN HET LICHT: De 17-jarige Louis werd op weg naar huis door een groep migranten doodgeslagen.
Vorige week werd de 17-jarige Louis, die naar huis liep, in de stad Narbonne in Frankrijk aangevallen door een groep migranten.

Ze sloegen Louis tot hij op de grond viel. Daar bleven de migranten op zijn hoofd stampen.
Een van de migranten filmde hoe Louis in zijn eigen bloed stikte. Ze lachten terwijl Louis worstelde om adem te halen. Vervolgens lieten ze Louis voor dood achter.

Louis was nog in leven toen hij de ochtend erna werd gevonden, maar stierf gisteren na drie dagen in coma.
In de naam van Louis en in de namen van de talloze andere slachtoffers van massamigratie gaan we alle vijandige indringers terugsturen en gaan we de politici opsluiten die ons dit hebben aangedaan.
Op mijn X-profiel staat een video van de migranten die Louis aanvallen en bespotten, waarvan zijn familie toestemming heeft gegeven om te posten. Ik vind het belangrijk dat iedereen ziet hoe deze derdewereldbarbaren lachend onze zonen en dochters martelen en doden, maar Facebook zou me dat natuurlijk niet toestaan om te posten